مرا تنها مگذار....
خیلی آدما آرزوها خیلی بزرگ و کوچیکی دارن اما...همیشه هزار عامل مسدود کننده و مانع سر راه هست..که باهات بجنگند..

جمعه 14 آذر 1393
ن : محمددانیال

مرا تنها مگذار....

 مادر ای یکدانه وتنهاترین غم خوارمن 

از من عاشق تربه من دیوانه و بیمارمن

وصف تو نتوان به صدها دفترودیوان نوشت

ای که وصفت روز و شبهاتا ابددرکارمن

پروراندی جان من بارنجهای بی شمار

کی شود قربانیت این جان بی مقدارمن

خرج کردی عمر خود را تابروید جان من

من به لطفت زنده ام ای ابرباران دارمن

شرح لطفت درازل افسانه ای ننوشته بود

جان به قربان تو ای زیباترین پندارمن

قصهٌ ننوشتۀ مهرو وفاراخوانده ای

ای که مهرت تاابددرسینهٌ تبدارمن

درد هایم دردتو رنجم همه درجان تو

ای به دردم مرحم و ای مخزن اسرارمن

هستیم هست ازتو و نامم زتو نامی گرفت

سبز می باشم ز توای سبزی افکارمن

سالهای عمرت افزون ازهزاران سال باد

سالهای عمرمن قربانیت ای یارمن

 

 

 

 

 

معذرت میخوام فیثاغورس ....چرا که مادر من سخت ترین معادلات است!

 

معذرت میخوام نیوتن ...چرا که مادر من راز جاذبه است!

 

معذرت میخوام ادیسون ...چرا که مادر من اولین چراغ زندگی من است!

 

معذرت میخوام افلاطون ...چرا که این مادر من است که شهر فاضله قلب من است!

 

معذرت میخوام رومیو... چرا که همه راه ها به عشق مادر من ختم میشود...!

 

معذرت میخوام ژولیت ...چرا که مادرم عشق من است !

 

آغوش تو ای مادر من بستر ناز است

 

لالایی شب هات مرا گلشن ساز است

 

رخسار و وجود تو مرا پیکر مهر است

 

هم قبله و هم کعبه و هم عشق و نیاز است . . .

 

مادر روزت مبارک

 

.

 

.

 

.

 

مرا به کعبه چه حاجت

 

طواف می کنم “مادری” را که برای لمس دستانش هم

 

وضو باید گرفت . . .

 

روز مادر مبارک

 

.

 

.

 

.

 

مادرم ای بهتر از فصل بهار

 

مادرم روشن تر از هر چشمه سار

 

مادرم روزت مبارک ناز من

 

مادرم تنها تویی آواز من . . .

 

.

 

.

 

.

 

زنم از دیده بر دل روی مادر / منم مست کمان ابــروی مادر

 

گل از خجلت نقابی بر رخش زد / چو آمد عطر مشکین بــوی مادر . . .

 

روزت مبارک ای بهترین و برترین

 

.

 

.

 

.

 

بهترین بخش بچه بودن زمانی بود

 

که روی کاناپه خوابمان میبرد

 

و فردا به صورت جادویی ، روی تخت بیدار میشدیم !

 

مادرم روزت مبارک

 

 

هیچ وقت گریه مادر رو در نیاورید

خداوند تک تک اشک های او را میشمارد . . .

 

 

 

همـــه میتــونــن اسمــت رو صــدا کنن
امـــا …
کـم هستـن کسـایـی کـه وقتی اسمـت رو میـگن لـذت میبـری
و بــا تمـــام وجــود
در جـوابشــون دوسـت داری بـگـی : جـانــم

دوستت دارم مادر

 

خدایا ، تو عکس های دسته جمعی جای هیچ پدر و مادری رو خالی نذار

 

الهی آمین

 

 

 

گفــت : با مــــــادر یه جمـــله بســـاز
گفتــم: من با مــادر جمله نمیســازم ، دنیــــــــامو می سازم ...

 

 

 

رفــــــت!
پر کشیــــــــد!
روحــــــــــش طاقــــــت ایـــــــن دنیـــــــــا را نـــداشتـــــ!
دنــــــیا برایــــــش قفــس بود….
قفســــــــــی تنـــــگ..!!
ســـــردش استــــ !!!
امشــــــب مهمــــــــــان خــــــــــــاک ســــرد اســــت!!!
پــــــــرواز کرد!!
خوشــــا بهــــ حــــالشــــــ….
اما مـــــن چــــه کنمـــــــ بــــا ایـــــن همهــ دلـــــتنگـــــــــــی؟؟

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

محیـــا
ساعت20:41---19 آذر 1393
وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس mohammad-daniyal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.