مستی کن امشب
خیلی آدما آرزوها خیلی بزرگ و کوچیکی دارن اما...همیشه هزار عامل مسدود کننده و مانع سر راه هست..که باهات بجنگند..

دو شنبه 26 آبان 1393
ن : محمددانیال

مستی کن امشب

 

معرفت ادما تو کلامشون نیست.......تو نگاهشون.
خوبی ادما تو رفتارشون نیست..............تو ذاتشونه
.
صداقت شاید جمله ساده ای باشه ولی هرکسی نمیتونه
صداقت رو برای خودش یا دیگران تعبیر کنه

شاید من امروز کنارت نباشم......ولی فاصله های بین من وتو
به یه نگاه تو به یه حرف تو برام تموم میشن

کاش وای کاشهای زیادی در زندگی هست

ولی ای کاش من برای مهربون موندن دل ادماست



نظرات شما عزیزان:

مستانه40
ساعت11:12---27 آبان 1393
میمیرم اگه تو نباشی و من تنها بمونم
عادتم دادی به خودت ترکم نکن میمیرم
این دوستیا این محبتا
مال دستای تو بود
گرمی نگاه تو بود
چرا مثل پرستو کوچ کردی
منو با عشق وجنونت تنها گذاشتی
منو عادت دادی
که تو تنهایام به تو به مهربونیات فکر کنم
نمیذارم بری حتی اگه خودت بخواهی
نفس به نفس هرجا میری تو هر قدم پا به پات میام
پاسخ:ممنون مستانه خانم... به یادتم.. ممنون از بودنتون... خیلی عزیزی... من در این حد هم نیستم که شما فکر میکنین...!!! ممنون از لطف بی پایان شما....بازم به این بنده خداسر بزنید... بی نهایت تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس mohammad-daniyal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.