خاطره
خیلی آدما آرزوها خیلی بزرگ و کوچیکی دارن اما...همیشه هزار عامل مسدود کننده و مانع سر راه هست..که باهات بجنگند..

دو شنبه 12 آبان 1393
ن : محمددانیال

خاطره

گاهی وقتا خودتو از چشمای من نگاه کن......تو که رفتی به جهنم،تو ی چشمام تو نگاه کن

نگو چیزی....هیس ،تموم شد...             خاطراتمون حروم شد

حرف نزن،نگیر بهونه....نگو تقدیرمون اینه

            ساکت و ببندو گمشو...لیاقت تو همینه.....

 ساکت و ببند وبردار....صبر کن اون لحظه همینه......خاطرم رو بده دستم.....عکس و بنداز تو شومینه..

 

برو تقدیرت و بردار....یکی هس اونور دیوار....

                                                                           را برگشتی نمونده،دری نیست اینور دیوار...

  تنهایی هام شده گیتار...بغض و تنهایی و سیگار

                                                             

                                                                     نه دیگه انگار نه انگار،همه دردا میشه تکرار

عاشقیت فقط هوس بود...راه و رسمت تو قفس بود.....

                                                            تو نگو من و میخواستی،شنیدم.....پس نگو...بس بود

تو میگفتی آرزوهام...زیادن با تو نمیشه....

                                                            آتیه ام با تو تباهه،زندگی با تو نمیشه

رسیدی به جایی که من،شدم اون سنگ تو راهت.....

                                                            من و برنداشته رفتی،غیر من شد انتخابت

گفتی من اول راهم...سقفی نیست تا که بمونی.....

                                                               آسمونم رو ندیدی،نشدش با من بخونی

 

                             



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دل نوشته هام، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس mohammad-daniyal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.