منتظرتم
خیلی آدما آرزوها خیلی بزرگ و کوچیکی دارن اما...همیشه هزار عامل مسدود کننده و مانع سر راه هست..که باهات بجنگند..

شنبه 17 آبان 1393
ن : محمددانیال

منتظرتم

سلام...

خودت بهتر میدونی....

آره با خودتم....

باخودت....

با من بمون...



نظرات شما عزیزان:

مستانه40
ساعت21:07---26 آبان 1393

دیونه چطوری
قایقت هنوز رو.دریا تنهاست
دیونه هنوزم دنبال مجنونی
دیونه خدا به همراهت
هروقت قایقت به ساحل رسید با یه عالمه
گل رز میام پیشوازت
عزیزم از طوفان دریا نترس
بهت یاد میده دلت با خدا باشه
از رعد وموج دریا نترس بهت یاد میده
که کسی اون بالا نگرانته مواظبت
نترس نترس همیشه کسی هست که هواتو داره
پاسخ:دنبال مجنون...؟؟!! من خیلی وقته از دنیا بریدم عزیزم...رد پام رو شن ها مونده عزیزم من فقط ی سایه بودم واسه تو...من تو دریا ها اسیرم عزیزم... من هنوز اول راهم عزیزم...تونمیدونی کجا هام عزیزم... من تو کنج خونه سالهاس میمیرم...تو برو اسیر می مونی عزیزم ....تو نبودی ببینی،خاطره هام تباه شدن...خاطرت برام عزیزه،عزیزم...... ی روزی کسی بودم،دلم نمیشد بگیره...حالا من حالم خرابه عزیزم... "عاطفه" دوسم نداشتی عزیزم؟؟....میدونم حالت خرابه عزیزم... تو میگفتی واس زندگیت بدم...من بدم یا حال و روزم عزیزم؟؟ عزیزم آغوشتو به روی هیشکی باز نکن...میدونم،عاطفه داری عزیزم..... عاطفه دوسم نداشتی عزیزم...رد پات روی دلم موند عزیزم

ادامه دارد...

مستانه ممنونم ازت... شاید باورت نشه... ولی تو بااین کامنتی که گذاشتی باعث شدی همین الان دوباره برای پرنیان غزل بگم... عاطفه من بی عاطفه بود و رفت... هعی خدا....



مستانه40
ساعت13:04---24 آبان 1393
معرفت ادما تو کلامشون نیست.......تو نگاهشون.
خوبی ادما تو رفتارشون نیست..............تو ذاتشونه
.
صداقت شاید جمله ساده ای باشه ولی هرکسی نمیتونه
صداقت رو برای خودش یا دیگران تعبیر کنه

شاید من امروز کنارت نباشم......ولی فاصله های بین من وتو
به یه نگاه تو به یه حرف تو برام تموم میشن

کاش وای کاشهای زیادی در زندگی هست

ولی ای کاش من برای مهربون موندن دل ادماست

خوشحال میشم مطلبی که نوشتم تو وبلاگت ببینم
پاسخ:سلام... خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده...قلبم از دوری تو بد جوری دل تنگ شده... خیلی وقته دیگه بارون نزده....دل آسمون سبک تر نشده... هه... خیلی وقته دلم تنگ شده... ممنون ازنگاهتون...
پاسخ:فدات خانم ... خانم مهربون... بازم به این کلبه بیایین


مستانه40
ساعت18:37---22 آبان 1393
جواب ندادی یعنی نظرم برات مهم نبود اره ..باش دیگه نظر نمیدم
پاسخ:سلام... نخیرم اصلا اینطور نیس... اتفاقا چند تا مطلب آماده کردم...تاوب روآپ کنم...


مستانه40
ساعت16:24---18 آبان 1393
سلامی از جنس صدتا بهار به تو دل خسته از عشق خوبی خوشی سلامتی...........به نظرم اگه قالب وبلاگت رو عوض کنی وتصاویر مطالبت رو به روز کنی یا عوض کنی واز طرح موس طرح قلب یا ستاره استفاده کنی خیلی عالی میشه
پاسخ:جواب سلامی از جنس شادابی...به تو که مایه شادی و نشاطم هستی... به تو که خسته ای اما نخواستی که خسته بمانم... به تو که هنوز هستی... کمتر کسی قادر به پیمودن جاده معرفت است... آهای توکه آخر جاده ای... ممنونم ازت... بمون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس mohammad-daniyal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.