پرنیان
خیلی آدما آرزوها خیلی بزرگ و کوچیکی دارن اما...همیشه هزار عامل مسدود کننده و مانع سر راه هست..که باهات بجنگند..

چهار شنبه 28 آبان 1393
ن : محمددانیال

پرنیان

پاسخ:دنبال مجنون...؟؟!!
من خیلی وقته از دنیا دل بریدم عزیزم...رد پام رو شن ها مونده عزیزم
من فقط ی سایه بودم واسه تو...من تو دریا ها اسیرم عزیزم...
من هنوز اول راهم عزیزم...تونمیدونی کجا هام عزیزم...
من تو کنج خونه سالهاس میمیرم...تو برو اسیر می مونی عزیزم
تو نبودی ببینی،خاطره هام تباه شدن...خاطرت برام عزیزه ،عزیزم
ی روزی کسی بودم،دلم نمیشد بگیره...حالا من حالم خرابه عزیزم...
"عاطفه" دوسم نداشتی عزیزم؟؟....میدونم حالت خرابه عزیزم...
تو میگفتی،واس زندگیت بدم...من بدم یا حال و روزم عزیزم؟؟
عزیزم آغوشتو به روی هیشکی باز نکن...عاطفه،عاطفه داری عزیزم؟
عاطفه دوسم نداشتی عزیزم...رد پات روی دلم موند عزیزم...


ادامه دارد...
مستانه ممنونم ازت...
شاید باورت نشه...
ولی تو بااین کامنتی که گذاشتی باعث شدی همین الان دوباره برای پرنیان غزل بگم...
عاطفه من بی عاطفه بود و رفت...
هعی خدا....



نظرات شما عزیزان:

مستانه40
ساعت13:10---30 آبان 1393
عاشقی چه طعمی داره
پاسخ: سلام.. خخخخ... طعم بستگی به دوطرف داره...یا شوره ...یا شیرین...یا تلخ و ....


مستانه40
ساعت9:40---29 آبان 1393
نفس نفس ای هم نفس نفس بکش
بی نفس دیگران
ای هم نفس
تو اوج پاکی خودت
تو دنیای ارزوهات
فقط فقط خودت باش
نفس بکش
راحت اسود
بی خیال هرچی غمه
فقط فقط نفس بکش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دل نوشته هام، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس mohammad-daniyal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.